Friday, March 12, 2010

Sabun Tahan Mengantuk Pertama di Malaysia!!


 Ony at RM10
Sabun Tahan Mengantuk Pertama di Malaysia!!

Fungsi : Mencerahkan kulit dengan lembut, Menghilangkan kegatalan dan bau badan, Menyegarkan untuk
jangka masa yang lama, Menghilangkan Jerawat, Melambatkan Proses Penuaan, Pencuci Bebas Klorin, Membunuh Kuman

Hanya 2 minit untuk tahan mengantuk!
1. Buka gelang dan jam tangan anda
2. Basuhkan muka dan dan lengan. Gosok Sabun Aqura sehingga berbuih
3. Sapukan buih sabun le muka dan lengan selama 2 minit
4. Bilas sabun dengan rata

Siapakah Yang Patut Menggunakan Sabun Karbon Aqura?
- Pemandu jarak jauh
- Pemandu profesional
- Pekerja tiga shif
- Pelajar
- Golongan profesional yang memerlukan tumpuan penuh terhadap
kerja mereka
- Mereka yang mudah mengantuk
- Pengawal keselamatan


Testimoni
1) Selepas menggunakan sabun mandi Aqura, saya terasa lebih bertenaga dan walaupun selepas beberapa jam, saya masih berasa amat segar dan tidak mengantuk. Tompok-tompok hitam pada lengan saya juga semakin pudar.
                 -Fauzi, 36, Kuala Lumpur-

2) Saya sering mengantuk dalam jam 11 pagi dan mempunyai masalah untuk mendengar kuliah. Setelah menggunakan sabun karbon Aqura, saya mampu untuk menumpukan perhatian sepanjang pagi. Pensyarah saya pon terkejut!
                 - Zul Helmy, 20, Kuala Selangor-

0 comments:

Post a Comment